HTML

Megosztom

Turkálók

Véleményetek

Licenc

Creative Commons Licenc

Bigyók

tracker


View Krisztian Koronics's profile on LinkedIn

Infographic of Social Media Equivalents in Hungary

2010.10.11. 12:11 :: Koronix

Most pedig egy kicsit nagyon mas. Thomas Crampton blogjanak is rendszeres olvasoja vagyok - hiszen duplan szakmamba vag: Azsiarol es a reklamszakmarol blogol. Ott talaltam egy erdekes sorozatot, ahol a vietnami, japan es kinai piac kozossegi media szereploket mutatnak be egy-egy egyszeru infografikaban az Ogilvy helyi csapatai. Erdemes vegignezni oket es a Google Translate segitsegevel picit jobban megismerni is - rengeteg a copycat oldal (foleg Kinaban), de nem ritka az sem, hogy az oldal mar elszakadt az eredeti otlettol es - a helyi piac sajatossagainak megfelelve - onallo eletet el. Nem tudtam megallni, es elkeszitettem a magyar verziot (egyben itt). Remelem, hasznos lesz.

 

 

Tudom, rengeteg minden kimaradt es lehetett volna szebben, jobban csinalni. De nezzetek el nekem, nem vagyok grafikus. Ha pedig ereztek erot, tehetseget magatokban, a CC licensz ertelmeben nyugodtan modositsatok. Alkalmankent en is fogom. :)

4 komment

Címkék: infografika

A bejegyzés trackback címe:

https://otletlada.blog.hu/api/trackback/id/tr402362618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2010.10.11. 13:13:22

szorri vagyok, a freeblog tenyleg kimaradt.

Gyomdoktor · www.gyomdoktor.blog.hu 2010.10.14. 13:06:32

Szia!
Érdekes. Nagyjából sejtem az értelmét, de örülnék egy kis magyarázatnak.

S. Zoltán 2011.07.23. 07:38:27

A „reviews”-ből magunkat hiányolom ;)

peteraxx · http://www.revu.hu 2011.09.14. 15:24:24

A Yelphez legközelebb a most indult Revü (www.revu.hu) áll a "Reviews" kategóriában. Nem adatbázis, nem aranyoldalak, hanem egy közösségi oldal valódi értékelésekkel.


SocialTwist Tell-a-Friend

süti beállítások módosítása