A vásárlói hűség erősítése mellett akár a vásárlási szándékot is növelhetnék az üzemeltetők, ha a plázában való vásárlás (vagy X összeg föltötti vásárlás) esetén BKV jegyet adnának a blokk bemutatásának fejébe a nem kocsival érkezőknek. A jó magyar lejmolás megelőzése végett ezt köthetnék csak adott időszakhoz vagy adott bolthoz is. Figyelmes gesztus lenne és CSR-ként is kommunikálhatnák.
ötlet #48: vásárlásért bkv jegyet
2008.06.16. 11:10 :: Koronix
Ha autóval megyünk vásárolni egy nagyobb bevásárlóközpontba, akkor már bevett gyakorlat, hogy az első parkolási óra (vagy a teljes parkolás) ingyenes. Sajnos Szerencsére nincs mindenkinek autója, így azokba a plázákba, ahová nem jár saját (ingyenes) busz, oda kifizetjük a jegy árát.
A vásárlói hűség erősítése mellett akár a vásárlási szándékot is növelhetnék az üzemeltetők, ha a plázában való vásárlás (vagy X összeg föltötti vásárlás) esetén BKV jegyet adnának a blokk bemutatásának fejébe a nem kocsival érkezőknek. A jó magyar lejmolás megelőzése végett ezt köthetnék csak adott időszakhoz vagy adott bolthoz is. Figyelmes gesztus lenne és CSR-ként is kommunikálhatnák.
A vásárlói hűség erősítése mellett akár a vásárlási szándékot is növelhetnék az üzemeltetők, ha a plázában való vásárlás (vagy X összeg föltötti vásárlás) esetén BKV jegyet adnának a blokk bemutatásának fejébe a nem kocsival érkezőknek. A jó magyar lejmolás megelőzése végett ezt köthetnék csak adott időszakhoz vagy adott bolthoz is. Figyelmes gesztus lenne és CSR-ként is kommunikálhatnák.
Szólj hozzá!
Címkék: ötlet lojalitás offline
A bejegyzés trackback címe:
https://otletlada.blog.hu/api/trackback/id/tr56523382
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Véleményetek