HTML

Megosztom

Turkálók

Véleményetek

Licenc

Creative Commons Licenc

Bigyók

tracker


View Krisztian Koronics's profile on LinkedIn

ötlet #74: kreatív beugró

2009.11.30. 16:59 :: Koronix

Személyes kedvenceim azok a reklámmegoldások, amik az átlagember számára is értelemezhető, mögöttes magyarázatot nem kívánó, a mindennapi életre támaszkodó példákba szövik bele az üzenetet. Nem kell lefodítani őket, nem kell magyarázni - önmagukban érthetőek és átérezhetőek. Ha elsőre nem is tűnik bonyolultnak azért egy ilyet megálmodni, azonban a serpenyő másik felében ott vannak a reklámügynökségi dolgozók mumusai: a határidők, a büdzsé, a mindennapi robotban elvesző "nyitott szem". Főleg az utóbbi az, ami a "szikrához" kell. Egy irodában üldögélve nehezen érezzük át a célcsoport mindennapi életét, ha a taxiban utazunk egyik tárgyalásról a másikra ritkán halljuk őket beszélgetni és megélni se tudjuk velük a mindennapjaikat. Ha pedig nem éljük meg, akkor nehezebben találjuk meg ezt a közvetlenséget.

 
Volt szerencsém a Beugró egyik nyilvános felvételén részt venni. A fergeteges élmény mellett azonban volt a lehetőségnek egyéb tanulsága is. A kedvencem az a szituációs feladat volt, amikor a színészek megkaptak egy "marék" szót és azt kellett különböző szituációkba elhelyezni. Az eredményt mindenki maga láthatja a televízió(k)ban. Életszerű, több aspektusból megközelített, legtöbbször nem izzadságszagú szituációkat kaptunk 4 emberrel egy  pár percbe sűrítve.
 
Szerintem érdemes lenne a reklámügynökségeknek picit kibújni a sasfészekből és a szabadúszó kreatív elmék mellett színészeket is bevonni a projektekbe. A fenti módszert akár egy az egyben lehetne alkalmazni: színészek megkapják a termék/szolgáltatás legfontosabb kulcsszavait, ami mellé ők körítenek egy történetet. Az eredményeket nem kell feltétlenül (az OTP vagy az AXA módszerével) egy az egyben leadni, hiszen ennek talán több mögöttes mint direkt értéke van. Inkább csak fel kell venni az eredményt és azokra építeni a kommunikációs csatornákat, üzeneteket, koncepciót.
 
El tudom azt a verziót is képzelni, hogy egy ügynökség a Miami Ad School helyett/mellett a Színművészetit vagy egy más színházi kört támogasson.
az ötlet szerintem: (4/5)
az ötlet szerintetek: (4/5)

1 komment

Címkék: ötlet televízió reklámkészítés

A bejegyzés trackback címe:

https://otletlada.blog.hu/api/trackback/id/tr121564098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.12.01. 00:18:41

Van egy színész barátom, aki reklámokban is szerepelt, elég karakteres feje van. (Mr. és Ms. Hair, meg Fogyi tabletta reklámok, ha megvan.) Ő tud nagyon érdekeseket mondani reklámokról és reklámokkal kapcsolatban, van egy sajátos látásmódja.
Tőle ezerszer többet tanultam, mint a legtöbb nálam régebbóta a szakmában dolgozó "szakmabelitől".


SocialTwist Tell-a-Friend

süti beállítások módosítása