HTML

Megosztom

Turkálók

Véleményetek

Licenc

Creative Commons Licenc

Bigyók

tracker


View Krisztian Koronics's profile on LinkedIn

ötlet #10: "én ebben is jó vagyok" bizonyítvány

2007.09.04. 14:24 :: Koronix

Néha feltünnek olyan buttonok az oldalakon, blogokban, amik egy támogatói kampány része: támogatom, hogy mentsük meg a bálnákat/macskákat/kutyákat stb. Aztán az iWIW-en az emberek még önként is csatlakoznak azokhoz a csoportokhoz, amikkel szolidaritást vagy közösséget szeretnének vállani: IMA Konferencia, Coke Klub, A Sárga Suzukisok klubja... És persze szeretjük kirakni a bizonyítványainkat: Google vagy eTarget minősítés stb. A valahova tartozást vagy valaminek a birtoklása és annak bemutatása minket minősít.

Ezért is furcsálom, hogy "hagyományos" cégek idehaza még nem csináltak olyan oldalakat, ami ilyen bizonyitványt nyújt a termékeik használatáról, illetve azok ismeretéről - pl. "BMW 24 órás versenyen is részt vettem" vagy "Honda által elismert túramotoros" vagy "Norbi életmód követő". Pedig személyes oldalainkon ezek publikálása rendkívül egyszerű lenne. Azért külföldön van hasonlóra példa.

Ilyen próbák lehetnének pl. ügyességi játékok, kvízkérdések a márka történetéből vagy a márka arcairól, képfelismerés/hangfelismerés stb. A tesztnek mindenképpen nehezebbnek (háttérismeretet igénylőnek) kell lennie, hiszen így van értelme a minősítés megszerzésének. Igy válhat a minősítés valóban értékké és növelheti a site tulajdonosának respektjét a saját környezetében, bizonyíthatja a márkához való lojalitását és ösztönözhet arra másokat, hogy csinálják meg a vizsgát.

A márkaevangélizmus az egyik legjobb eszköz arra, hogy a vásárlók hűségét megőrizzük és elégedettségüket mások meggyőzésére használjuk. Melyik cég lesz az első, aki idehaza megvalósítja ezt?
az ötlet szerintem: (3/5)
az ötlet szerintetek: (0/5)

4 komment

Címkék: wom widget ötlet márkaevangálizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://otletlada.blog.hu/api/trackback/id/tr13157250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.09.05. 00:36:50

Jó ötlet. Lehet, csináltatok pólót "Én is olvasom az Onlinemarketing blogot!" felirattal :-)

zsoltu (törölt) · http://www.estiskola.hu 2007.09.05. 09:04:39

nekem anno volt egy ötletem - mert ugye szeretik a bloggerek a valid html, valid css és egyéb minősítő cimkéket kitenni, miközben a tartalom nem kevésszer hagy némi kívánnivalót maga után, hogy kéne csinálni egy valid tartalom minősítést is ennek mintájára. beküldi, megolvassák, ha értelem és érdekesség is van benne, kap egy kis billogot, hogy valid kontent.
:)

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2007.09.05. 12:49:42

zsoltu,
és miért nem csinálod meg?! :)

Trevor 2007.09.06. 09:24:50

Zsoltu,
Nekem más kérdésem lenne. :) Hogy döntenéd el, hogy mi az ami "valid", és mi az ami nem? Hol húznád meg a határt a kettő között?
Másik: Tegyük fel, hogy bejön a dolog és kapsz napi 3000 bejegyzést. Hogyan lehetne azerinted azt feldolgozni, mert ugye a jellegéből fakadóan nem nagyon automatizálható a dolog. Ha nem automatizálható, akkor időigényes és ha időigényes, akkor drága (fizetni meg ki fizetne ezért?). :(


SocialTwist Tell-a-Friend

süti beállítások módosítása