Ezért is furcsálom, hogy "hagyományos" cégek idehaza még nem csináltak olyan oldalakat, ami ilyen bizonyitványt nyújt a termékeik használatáról, illetve azok ismeretéről - pl. "BMW 24 órás versenyen is részt vettem" vagy "Honda által elismert túramotoros" vagy "Norbi életmód követő". Pedig személyes oldalainkon ezek publikálása rendkívül egyszerű lenne. Azért külföldön van hasonlóra példa.
Ilyen próbák lehetnének pl. ügyességi játékok, kvízkérdések a márka történetéből vagy a márka arcairól, képfelismerés/hangfelismerés stb. A tesztnek mindenképpen nehezebbnek (háttérismeretet igénylőnek) kell lennie, hiszen így van értelme a minősítés megszerzésének. Igy válhat a minősítés valóban értékké és növelheti a site tulajdonosának respektjét a saját környezetében, bizonyíthatja a márkához való lojalitását és ösztönözhet arra másokat, hogy csinálják meg a vizsgát.
A márkaevangélizmus az egyik legjobb eszköz arra, hogy a vásárlók hűségét megőrizzük és elégedettségüket mások meggyőzésére használjuk. Melyik cég lesz az első, aki idehaza megvalósítja ezt?
Véleményetek