HTML

Megosztom

Turkálók

Véleményetek

Licenc

Creative Commons Licenc

Bigyók

tracker


View Krisztian Koronics's profile on LinkedIn

ötlet #11: lokális járműreklám

2007.09.05. 12:45 :: Koronix

A tömegközlekedési járműveken elhelyezett hirdetések ma inkább a nagy tömegekhez szólnak, nagyritkán azért előfordul, hogy egy-egy járat - ami a hirdető irányba közlekedik - egyedi hirdetést kap; azt is (Budapesten) kívülre.

Amiben csak az a furcsa, hogy az utasok a közlekedésben a járművet leginkább belülről látják és az általános hirdetésnek nincs köze a lokális területhez vagy az utazó esetleges igényeihez. Aztán az is érdekes, hogy amíg a kereskedők harcolnak azért, hogy egy megállóhoz közel legyen a boltjuk (ha nincs ott járat vagy megálló, akkor alakítsanak ki egyet), addig az előttük közlekedőket nem próbálják megszólítani. Pedig a technikai háttér talán már most is adott lehetne, de legalábbis az ilyen cikkek alapján a jövőben biztos az lesz.

Egy éjjel-nappali bolt vagy büfé minek hirdetne minden járművön bármikor bárkinek?! Neki érdekesebb célcsoport lehetnének azok, akik pl. este 6-tól reggelig a boltjuk közelében mozognak. Lokális igényeket akar kielégíteni és ezért lokálisan is érdemes tudatosítani a jelenlétét, és úgy megjelennie.

A BKV egyre több járművén vannak már ott azok a digitális információs táblák, amik a következő megállót vagy átszállási kapcsolatot mutatják. Ha a járművekbe GPS-t is szerelnek a jármű pontos helye is meghatározható lesz. Nem kell mást tenni, mint a megállók környékén lévő üzleteknek megadni a lehetőséget, hogy a busz közeledtével jelenjenek meg rajta - hirdessenek, pl. ezen a digitális kijelzőn.

A "Tesco a városban" hirdetés azon a járművön, amivel pont az ellenkező irányba megyünk értelmetlen. A "következő megállóban nonstop büfés",a "még 2 megálló és olcsón ebédelhet Lalinál" vagy a "most szálljon le az egyiptomi kiállításhoz" a megfelelő helyen szól hozzám. Ha mindezt még az idővel is kombináljuk és csak időszakosan jelenítjük meg, máris nem tolakodó reklám, hanem hasznos információvá válhat a hirdetés.

És a jövőben így olyan dolgokat is talán megtudhatunk utazás közben, ami mellett még mindig elmentünk - pedig egy jó ajánlat, egy érdekes hely vagy egy olcsóbb termék várna ránk.
az ötlet szerintem: (5/5)
az ötlet szerintetek: (0/5)

Szólj hozzá!

Címkék: gps ötlet lokális reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://otletlada.blog.hu/api/trackback/id/tr18157903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


SocialTwist Tell-a-Friend

süti beállítások módosítása