A kampány ötlete igen egyszerű. A (regisztrált) mobilhasználók időnként egy SMS-t/MMS-t kapnak a szolgáltatójuktól, amiben arra kérik őket, h nézzék meg a mobilpostájukat asap. Klikk. A belépés után a levélben különböző feladatokat kapnak, amiknek a megoldását egy válasz mailben (vagy egy form-ba beírva) kell visszaküldeniük. A leggyorsabban válaszolók pedig ajándékot kapnak. Fontos, h a postafiókot csak mobilról lehessen elérni (mintha a gmail.com vagy a twitter.com csak mobilról lenne elérhető) és kijáratot jelentsen mobilra optimalizált tartalmakra.
A programnak több előnye is van:
- motivál a mobil egyéb funkcióinak használatára
- edukálja a használatot
- a feladatokon keresztül bemutatja a cégen keresztül elérhető szolgáltatásokat és azokat rögtön tesztelhetik is a felhasználó
- jól szimbolizálja a mobilos internet adta szabadság és gyorsaság előnyeit
Az alapmechanizmust lehet alakítgatni, szűkíteni vagy bővíteni, egy-egy promóra testreszabni - a lényeg, h a felhasználókat az azonnali akcióra rávegyük és azt csak mobilról tehessék meg.
Véleményetek