Ahová a királyok is gyalog járnak, ott egy idő után el szokott fogyni a felhasználható papír a kemény kartontekercsről. Ilyenkor ott árválkodik kezünkben a bosszantó bizonyíték és a felismerés, hogy valaki/mi nem cserélte/ük ki időben. A guriga ilyenkor szomorú véget ér és a szemetesbe hajítva fejezi be gyors pályafutását. Pedig a bosszúság helyett örömet is jelenthetne egy elfogyott tekercs.
Biztos vagyok benne, hogy igen drága technológia lenne ha a gurigára rá kellene valamit nyomtatni - de nem hiszem, hogy lehetetlen feladat. A felhasználása végtelenül egyszerű és sok formában újragondolható: a vásárló a tekercs teljes elhasználása után hozzájuthatna egy játék eredményéhez (nyert egy utat/nagyobb pakkot/fürdőszoba felújítást stb.). Azaz a szürke gurigán fogadná egy "gratulálunk, nyertél egy izét" felirat.
A felületet a gyártó akár saját terméke reklámozására, akár másoknak reklámfelületként továbbértékesítve használhatná. Biztos lehetne benne, hogy a fogyasztó használta a terméket és amennyiben a csomagolásra rányomtatja, hogy "velünk x dolgot nyerhet" növelhetné az eladást is a konkurensek rovására - az újdonság és az emberek "potyázása" csodákra képes. Azt is el tudom képzelni, hogy lehetne targetálni a megjelenést - gondolom, az egyes célcsoportok ár/minőség/szín/illat alapján azonosíthatóak és megszólíthatóak.
Persze kérdés, hogy bosszantana-e ha egy reklámot látnék a legkellemetlenebb pillanatban? Ha jópofa, vicces, releváns és esetleg még számítok is rá, nem hiszem.
fotó: gergoke
Véleményetek