Most pedig egy kicsit nagyon mas. Thomas Crampton blogjanak is rendszeres olvasoja vagyok - hiszen duplan szakmamba vag: Azsiarol es a reklamszakmarol blogol. Ott talaltam egy erdekes sorozatot, ahol a vietnami, japan es kinai piac kozossegi media szereploket mutatnak be egy-egy egyszeru infografikaban az Ogilvy helyi csapatai. Erdemes vegignezni oket es a Google Translate segitsegevel picit jobban megismerni is - rengeteg a copycat oldal (foleg Kinaban), de nem ritka az sem, hogy az oldal mar elszakadt az eredeti otlettol es - a helyi piac sajatossagainak megfelelve - onallo eletet el. Nem tudtam megallni, es elkeszitettem a magyar verziot (egyben itt). Remelem, hasznos lesz.
Tudom, rengeteg minden kimaradt es lehetett volna szebben, jobban csinalni. De nezzetek el nekem, nem vagyok grafikus. Ha pedig ereztek erot, tehetseget magatokban, a CC licensz ertelmeben nyugodtan modositsatok. Alkalmankent en is fogom. :)
Véleményetek