Nehéz reggelem volt. Karma
Felejtsük el a sajtóközleményeket! po(dca)st-ja után nézegettem át a feedjeimet és akadtam mindjárt egy
gyöngyszemre. Azt hiszem ha valaki a két linket a fenti sorrendben megnézi (meghallgatja), akkor rögtön a legmélyebb PR bugyrokban találja magát és megérti Karma kirohanását. Azoknak, akinek meg még ezek után sem esik le a tantusz, egy lelkes PR-os & programozó páros csinálhatna egy őket kielégítő rendszert.

Korábban volt egy nagyszerű oldal, a
levantartoztatva.hu (sajnos már/most nem elérhető), ahol egy előre megírt sablonba pár adat (név, kor, lakhely stb.) megadásával mindenféle elképeztő hírt lehetett generálni, amit utána elküldhettük ismerősünknek.
Az ötlet nem egetrengető (remélem, hogy sokkal inkább elriasztó): előre megírt satóközlemény-sablonokba a cég nevét, vezetőjét, termékét stb. beírva máris fantasztikus, egyedülálló, fergeteges és új kategóriát teremtő termékről szóló örömódát kaphatnánk. Az
elküld gomb megnyomásával pedig a "legszakszerűbb és legagilisabb" portálokhoz, újságokhoz juttathatnánk el a cégünket fényező hírt.
Kiváncsi lennék hányan közölnék le... :/
Véleményetek